valborg och idag.

ja kan ju säga att mår som man förtjänar efter igår!
ähm sjukt kul vare iaf, först vakna jag, hade jätte ont i ryggen så skippa skolan, ähm sen vid två typ drog jag ti täby med nada och skulle köpa kläder, men storlekarna fans inte där i täby så vi drog in ti stan (skriver ett inlägg senare om vad jag köpte :) ) ähm ah så va vi i stan och gick runt, tog en fikan och prata om en massa, sen träffa vi olivia, och sen en massa andra, så drog vi tre in till helenelund tror jag de hette :s ähm sen vidare till älvsjö och fixa en sak, sen drog jag och nada hem, hon till sig och jag drog hem till pontus på middag, och sen efter vi hade ätit drog vi ti ekbacken, men de vah fett seeeggt så vi drog där ifrån, och jag och tiff gick och möte anna o alleh, och senare kom mikkan, ähm vi drog ti hacksta, vah där drack och hade de allmänt trevligt. och juste jag skulle springa och bah helt plötsligt kmr de en jävla sten mitt i allt  :O och sen så klev jag i en jävla vattenpöl :o och ah men tur i oturen så träffa jag en jätte söt kille, haff på han asso (aaaaa) nej men ah sen hände de en maaassa andra saker, pallar inte skriva xd
ähm ah idag vakna man helt jävla öm och bakis :( ähm ah drog ut på en lång promenad med hunden, kom in för en timme sen.. ähm ah har bah legat vid datan och inte gjort ett piss... och ah ska typ träffa några snart, men vette fan om de blir av...
men ah bloggar senare :)
pööösss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0