Världens finaste vän, helt ärligt

Asså, förlåt, men jag måste faktiskt skriva ett inlägg där jag förklarar hur mycket denna underbara person betyder för mig.

Asså, jag har känt henne sen jag gick i 6:an, (VAR TOLV DÅ! D:) 4 år alltså, och vi har varit bästa vänner och även värsta fiender flera gånger. Haha!

Men iallafall! Ni förstår inte hur underbar vän hon faktiskt är! Hon är så grymt bra på att lyssna, och liksom, bara det är ju så underbart! Älskar människor som kan lyssna! Å asså, hon är också typ den enda människan som står ut med mig! Hon pallar med alla mina humörsvägningar, elaka kommentarer, dåliga skämt, mitt konstanta babblande och mina dumma idéer! För hon är exakt likadan! Haha!
Vi kan liksom sitta ute varsomhelst och kommentera varenda lite person som går förbi! Typ "Vafan har hon på sig?" eller typ "OMIGOD I WANT HER HAIR!" Haha, å de är oxå en annan grej, haha! Vi kör alltid med vårat töntiga american-teenager slang! Haha! Vi låter så otroligt töntiga när vi pratar! Alla kollar typ snett på mig när jag sitter å pratar med henne i telefon typ på tåget, haha! Så det är rätt illa!

Sen har vi alla våra tusen miljoner miljarders intern-skämt som ingen någonsin kommer förstå ett piss av, eller varför vi tycker de är så sjukt roligt som det egentligen inte är!

Å sen kan vi komma där bägge två med skittöntiga sms! Skicka bajskorvar till varann å massa sånt skit! Hahahaha, å aah! Så dålig humor vi har bägge två bara!

Å själva grejen att vi låter så OTROLIGT TREVLIGA MOT VARANDRA när vi snackar oxå! Helt från ingenstans kan bägge bara komma där å bah JÄVLA SLAMPA, eller typ I HATE YOU YOU FUCKING BITCH! Liksom! Hahah!

Nejmen, haha, de jag egentligen ville säga med hela detta långa babbliga inlägg är att jag älskar dig minbästavän å vet faktiskt inte hur folk kan överleva utan en vän som du. Kom ihåg att du betyder mest! <3





Haha, gumman, vi behöver verkligen en ny kompisbild på oss två asså! Haha!


HEDDA, IT'S POPPIN'!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0