Wasn't worth it

Godmorgon alla! Är uppe sjukt tidigt idag känner jag! Konstigt eftersom jag inte somnade förrens fyra igår :o
Hade typ två ton tankar som virrade i huvudet, haha, hatar när det är så!

Gick ut ändå med några kompisar igår, först träffade jag Emma, sen skulle vi möta Anna, sen skulle vi gå till centrum, då skulle Emma heeem, så då var det jag och Anna, haha, (intresting dehär låter...) som drog till c å satt å väntade på bussen. Sen hände det en grej som gjorde mig sjukt förbannad, och typ allmänt mordisk, haha.
Å jag har typ problem med att hantera ilska känns de som, jag gick runt å va hyper-glad istället för att bli pissed off? Inte riktigt samma idag dock, är sur å grinig, haha!

Men jaja, sen träffa vi Jonas å Sebbe en stund, så rubbade människor, helt sjukt xd Sen så tog Anna bussen å dom gjorde mig sällskap en biiiit, så treeevligt! Men fortfarande - helt rubbade! Haha! Slutade med att jag kom hem typ 2? Haha, så trött jag var då asså! 






Så känner jag just nu assooo!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0