When you're one pack of smokes from broke...

OMG SÅ RUBBAD FAMILJ MAN HAR!

Stod ute å städade min/vår/min å min brors uteplats - SÅ KOMMER EN ENOOOOOOORM spindel utkrypandes! Jag får panik, svårt och andas, blir helt kallsvettig å börjar gråta (panikattack? I would think so) å ropar på min bror, som MOSAR DEN JÄVELN HÅRT!  Haha, SEN PLOCKAR HAN UPP DEN DÖDA SPINDELN å baH, HAHAHAH! Å springer iväg för att visa mamma å pappa! Man bah...W0000T!


hahaha!

Sen nu!
Så stod ja i tvättstugan!

Som inte är en stuga
Som man kan tro! Liksom! 

Neeej, de är liksom ett rum liksom! 


Där stod ja iaf å hängde tvätt, hahaha, å hade mina hörlurar på mig å dunka musik!

Å SÅ KOMMER MIN JÄVLA PAPPA BAKIFRÅN MED EN JÄVLA DUSCHBORSTE Å BÖRJAR KLAPPA MIG PÅ RYGGEN MED DEN! HAHAHAHA SERIÖÖÖÖÖST!

Fick typ panik, haha, blev så jävla rädd!


Aah...De va min rubbade familj i stora drag hörni!


Now you know what jag have to live with everydag!






Nu ska jag gå å lägga mej, e helt...efterblivet trött! SÅ VI HÖRS NÄR VI HÖÖÖÖRS! Liksom! Typ imorgon :]


PUSSILUSSIIIII




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0